niedziela, 19 sierpnia 2012

Lech Poznan zmiazdzyl Ruch Chorzow











Muszę przyznać, że takiego obrotu spraw się nie spodziewałem. Powątpiewałem w formę zawodników Kolejorza, do tego nawet stopnia, iż w pierwszej połowie ustawiłem się tak, by zrobić zdjęcia atakującym zawodnikom Ruchu - moje zwątpienie zostało wynagrodzone trzema bramkami w pierwszej połowie oraz, kiedy już siedziałem po dobrej stronie, dość nudnawą drugą odsłoną. Cóż, jak pech to pech. Przed meczem założyłem sobie, że chce wykonać parę ciekawych ujęć nowego-starego trenera Ruchu - Tomasza Fornalika - to się chyba udało. Po za tym, zrobiłem duży błąd i popełniłem kilka zdjęć Canonem 1dx - cóż, całkowity opad szczęki, świetny aparat, który ma bodaj tylko jedną wadę - nie jest mój.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz