poniedziałek, 12 lipca 2010

St James Park





Kilka migawek z St James Park, który znajduje się niedaleko Pałacu Buckingham. Sam park całkiem schludny, sporo ludzi, ale też sporo zwierzaków. Ludzie leżą na trawie, piją wino, rozmawiają - albo robią zdjęcia, tak czy owak, pełna kultura. Po środku jakiś większy strumyk, z zadziwiająco czystą wodą, pływającym tam kaczkom było widać nogi - niby nic, a cieszy. Sam pałac to dla mnie nudy, na pocztówkach wyglądał lepiej, przytłoczony obecnością rodaków w sandałach i skarpetach, szybko się oddaliłem. W planach było widoczne na jednym ze zdjęć London Eye, ale nie działało.

2 komentarze:

  1. jestem wielkim fanem!
    odezwijże się na gadu-gadu, jak znajdziesz czas. znaleźliście pracę? jakie wrażenia? do kiedy planujecie pobyt? to tylko nieznaczna część z miliona innych pytań... ;)

    ja mogę się pochwalić, że poraz kolejny robię wjazd na fizjoterapię na AWFie i rozpierdolę wszystko, co stanie mi na drodzę! mega <3

    tęsknie. kochający Was, Bajron aka Robcio

    OdpowiedzUsuń
  2. napisz Ty do mnie, bo nie mam listy gg

    OdpowiedzUsuń