poniedziałek, 27 czerwca 2011

Obchody czerwca, Kaczynski w Poznaniu





Jarosław Kaczyński odwiedził dzisiaj Poznań, aby oddać hołd uczestnikom Poznańskiego Czerwca 1956 r. Pod pomnikiem na placu Adama Mickiewicza złożył on kwiaty i znicze, czemu przyglądała się całkiem pokaźna grupa jego sympatyków oraz wszelakiej maści foto-i-nie-tylko reporterów. Walce o jak najlepszy kadr czy ujęcie towarzyszyła równie zaciekła walka na łokcie i inne wystające części ciała. Do tego tłum gapiów i ochroniarze, zrobiło się gęsto. Nie jestem przyzwyczajony do takich warunków, ale wygląda na to, że będę się musiał przyzwyczaić. Trochę jestem zły, bo w pewnym momencie dałem za wygraną i zostałem wypchnięty - straciłem pewnie jakieś dobre ujęcia. Drugi wniosek, to potrzebuję szerokiego kąta - w takich sytuacjach jest niezastąpiony, a zdjęcia mają moc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz