niedziela, 1 maja 2011

Warta Poznań vs Piast Gliwice





Tym razem odpuszczę sobie wstęp, bo i tak interesuje Was co innego. Jestem cholernie zadowolony ze zmiany sprzętu, jest lepiej niż się spodziewałem. Zacznę od szkła - rewelacja. To, że jest ostre było oczywiste jeszcze przed zakupem, ale praca AF przerosła moje oczekiwania. Z całego meczu miałem pojedyncze nieostre klatki, natomiast z Sigmą i pro body Nikona miałem mnóstwo zdjęć nieostrych, nietrafionych, bywało, że trudno było wybrać coś nadającego się do czegokolwiek - różnica jest KOLOSALNA. Praca AF z limiterem (od 3,5m do oo) jest praktycznie niezauważalna, ostrość po prostu jest. Obawiałem się, że bardzo będzie mi brakować dołu zakresu zooma, ale tak nie było - w całym meczu było ledwie kilka sytuacji w których brakło mi dołu. Stałka zmusza do ciasnego kadrowania, co powinno się pozytywnie odbić na zdjęciach. Słów kilka o aparacie. O AF wspomniałem, wyrabia się, strach pomyśleć co będzie jak się dorobię 1D. 15mpx daje olbrzymi komfort w późniejszym kadrowaniu, sporo mogę wyciąć bez straty jakości. Na temat pracy w kiepskich warunkach oświetleniowych póki co się nie wypowiem, wczoraj nie wykroczyłem powyżej iso 1000. Czas na zdjęcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz