niedziela, 13 marca 2011

Szersze spojrzenie


Powoli się rozkręcam, dzisiaj kolejna nowość na blogasku. Tym razem zdjęcie, w dodatku z nieco szerszej perspektywy - wszystko to zasługa Grzegorza, który użyczył mi swojego szerokokątnego obiektywu - Tokina 12-24. Pierwszy raz miałem do czynienia z UWA, co dla osoby przyzwyczajonej do robienia zdjęć w zakresie 150-200mm, zaowocowało niemałym szokiem. Szkło szybko skończyło jako stałka 12mm - spodobało mi się, taki lub podobny obiektyw na pewno wkrótce zagości w mojej torbie. Wracając do zdjęć, prezentuję jeden z dzisiejszych kadrów, który podoba mi się chyba najbardziej. Dzisiejszy wypad, z mojej strony, to głównie eksperymenty i ględzenie, tak więc nie zrobiłem zbyt wielu ciekawych ujęć, liczę, że chociaż to jedno się spodoba.

2 komentarze:

  1. Tak jak pisałem, całkiem fajnie z południowego słońca wyłuskałeś faktury. Można odnieść wrażenie zdjęcia robionego o zmierzchu (gdyby nie tak silne kontrasty).
    Spokojnie pochwaliłbym się takim kadrem na swoim blogu.

    Dobra robota! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po tym niebie już wiosnę widać, nawet na zdjęciach :). Teraz pozostaje tylko czekać na jeszcze radośniejsze foty! A lewcio super, to ten, który miał być osobnikiem żeńskim, ale przez przypadek coś nie wyszło, tak?

    OdpowiedzUsuń