czwartek, 24 marca 2011

Schody w Zamku


Kolejne zdjęcie ze wspomnianego już pleneru w CK Zamek. Tym razem nieco inne spojrzenie, dużo schodów i innych atrakcji - takiego zdjęcia jeszcze tu nie było, z różnych zresztą względów. Parę słów odnośnie technikaliów, starałem się jak najbardziej wykorzystać wnętrza zamku, dlatego też długie szkła poszły w odstawkę, sporadycznie używałem 85mm, a z 70-200 chyba nie mam nic ciekawego. Bardzo przydało się za to 35mm, było praktycznie przyspawane do aparatu. Był to chyba dobry wybór, moi plenerowi współtowarzysze (choć nie wszyscy) narzekają, iż na ich zdjęciach jest generalnie mało zamku w zamku.

Zdjęcie z tego wpisu, to jeszcze szersze spojrzenie, bo aż 12mm. Dodatkowo długi czas naświetlania (1/20s) i stosunkowo wysokie iso pozwoliły mi na wydobycie światła zastanego. Całość uzupełniona lekkim błyskiem od przodu, aby pozbyć się cieni. Wszystko pięknie, ale gdybym mógł, to i tak bym to ujęcie powtórzył :). Niemniej jednak, uważam, iż uzyskałem ciekawą perspektywę, udało się nawet uniknąć typowych zniekształceń przy tak szerokim kącie, no może nogi Karoliny wydają się nieco dłuższe, ale chyba nie zbiorę za to batów.

4 komentarze:

  1. Świetnie wyszło! Szeroki kąt sprawdził się tutaj idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tymi schodami wyszło super, ale co do zdjęcia, to poprzednie bardziej przypadło mi do gustu - to już nie jest takie klimatyczne :). A, i buciory niezłe!

    OdpowiedzUsuń
  3. http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/27536-39a2bad3a3225e37248bbdbf458afc1b..jpg

    hahaha :D
    tylko nie obrażaj się, Pabciu. :*
    ja lubię Twoje bloga.

    Bajron

    OdpowiedzUsuń
  4. czy tylko ja zauważyłem to jak dziwnie wygląda lewa ręka?

    mr anon

    OdpowiedzUsuń