czwartek, 2 stycznia 2014

Sport w 2013



P
Przyszła pora na sportowe podsumowanie roku, a jak się domyślacie, działo się sporo. Najwięcej czasu poświęciłem na fotografowanie piłki nożnej - zarówno w wydaniu ligowym, jak i reprezentacyjnym. Uwieczniałem rywalizacje mężczyzn, kobiet, a także bezdomnych. Sporo uwagi poświeciłem również siatkówce, między innymi miałem okazję fotografować biało-czerwonych podczas zmagań w Lidze Światowej. Próbowałem swoich sił w lekkoatletyce, na celownik wziąłem uroczą Anne Jagaciak, czy też przysadzistego Tomasza Majewskiego. Nie obyło się też bez żużla, do którego też coraz bardziej się przekonuje, muszę przyznać, że finał Grand Prix w Toruniu wywarł na mnie spore wrażenie. Na deser tenis, boks oraz wyścigi samochodowe. Uff, chyba o niczym nie zapomniałem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz