środa, 13 maja 2015

Wystawa w Poznaniu


Pix.house oraz Związek Polskich Artystów Fotografików OW, we współpracy z Wydziałem Kultury Urzędu Miasta Poznania serdecznie zapraszają na wyjątkową wystawę, której wernisaż odbędzie się podczas Nocy Muzeów - 16 maja 2015r. na dziedzińcu urzędu (plac Kolegiacki 17).
Prezentowane fotografie są kontynuacją inauguracyjnej wystawy pt.: „Transformacja - start”, w której wzięło udział 214 fotografów. W ciągu jednego dnia pix.house odwiedziło ponad 500 osób.
Przedstawiciele wydziału kultury urzędu miasta Poznania zaproponowali pokazanie najlepszych prac na dziedzińcu urzędu i moje zdjęcie zostało wybrane do finałowej 20 prac, które będą pokazane. Wystawa wygląda naprawdę świetnie i nie brakuje na niej dobrych zdjęć, tym bardziej się cieszę, że znalazłem się w takim gronie. Dawno nie widziałem mojej fotografii w takim rozmiarze, coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, iż to jedyny słuszny sposób pokazywania zdjęć - albo duży format albo wcale. Zapraszam do odwiedzenia, warto!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz