niedziela, 9 czerwca 2013

Z nieba do piekla






Pozwoliłem sobie na nieco poetycki tytuł, bowiem to, co wydarzyło się w Świnoujściu, również znacząco odbiegało od codzienności. Udałem się do odległego Świnoujścia z zamiarem uwiecznienia historycznego awansu drużyny z Niecieczy do ekstraklasy. Zaczęło się świetnie, Termalica strzeliła gola, a ja nie najgorzej uwieczniłem radość po strzeleniu bramki. W duchu już się cieszyłem, mam niezłe zdjęcia, dowiozą wynik do końca i jeszcze zrobię radość z awansu. Nic jednak bardziej mylnego, później bramki strzelała już tylko Flota, skończyło się na pogromie cztery do jednego, a o marzeniach o ekstraklasie można było zapomnieć. No to może chociaż smutek po porażce? Piłkarze z Niecieczy jednak nie chcieli współpracować, nie wyglądali na zbytnio przejętych porażką, szybko zeszli do szatni i koniec przedstawienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz