niedziela, 13 stycznia 2013

Delecta Bydgoszcz lepsza od PGE Skry Belchatow











Nowości na blogu, wczoraj po raz pierwszy w karierze miałem okazję fotografować siatkówkę. No dobra, de facto drugi raz, pierwsze podejście zaliczyłem jakiś miesiąc temu i w połowie pierwszego seta zaliczyłem awarie sprzętową i tyle było z moich zdjęć. W sobotę obyło się bez przykrych przygód i udało mi się bez przeszkód fotografować podczas meczu pomiędzy Delectą Bydgoszcz a PGE Skrą Bełchatów - mecz na szczycie polskiej ligi, a więc zacząłem z wysokiego c. Efekty moich zmagań możecie ocenić sami, ja natomiast planuję już następny wyjazd do Bydgoszczy - spodobała mi się siatkówka i sama hala w Bydgoszczy, a właściwie światło w niej - jest go dużo i o ładnej barwie - robienie tam zdjęć to czysta przyjemność.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz