sobota, 7 stycznia 2012

Ulubione zdjęcia z 2011 roku - SPORT












Czas na skromne podsumowanie roku, ostatnio na blogu wiele się nie działo - różnych względów zresztą - po części na pewno lenistwo, po części brak ciekawych tematów i święta, a na drobnych zmianach sprzętowych kończąc. Od stycznia mam nadzieję, że będzie już lepiej - mam już zaplanowane zdjęcia na interesującym koncercie, plus parę innych rzeczy. Wracając do podsumowania, postanowiłem wybrać kilka moich ulubionych zdjęć sportowych, które zrobiłem w 2011 roku. Ulubione, a więc niekoniecznie najlepsze - do wielu z tych zdjęć mam po prostu sentyment i je lubię - choć pewnie pod wieloma względami są niedoskonałe. Kolejny przegląd archiwum może zaowocować podsumowaniem nie-sportowym. Mam nadzieję, że Nowy Rok przyniesie sporo satysfakcji i publikacji, a przede wszystkim jeszcze więcej dobrych zdjęć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz